6 sposobów na wypromowanie salonu kosmetycznego w sieci

0
2376
portal moment
Strona www to najważniejsza wizytówka salonu kosmetycznego w Internecie | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Skuteczna reklama salonu kosmetycznego wcale nie musi być bardzo kosztowna. Żeby zwiększyć zyski, nie musisz inwestować w kosztowne spoty telewizyjne, zewnętrzne bannery czy ogłoszenia w prasie. Wystarczy, że podejmiesz odpowiednie działania w sieci, które pozwolą Ci skutecznie dotrzeć do nowych klientów oraz utrzymać kontakt ze stałymi usługobiorcami. Oto kilka wskazówek, które pozwolą Ci osiągnąć sukces.

  1. Zadbaj o stronę www

Strona www to najważniejsza wizytówka salonu kosmetycznego w Internecie. Ważne, aby była nowoczesna, estetyczna i czytelna. Co więcej, zawarte na niej informacje muszą być na bieżąco aktualizowane. Tylko dzięki temu klienci będą mieli pewność, że firma nadal działa i oferuje w pełni profesjonalne usługi. Przygotowując skuteczną stronę www, warto zwrócić uwagę na kilka aspektów. Przede wszystkim bardzo ważne jest, aby klienci mogli łatwo znaleźć dane kontaktowe do salonu. Ponadto w obrębie witryny powinna zostać zamieszczona szczegółowa oferta zabiegów wraz z ich cenami. Prestiż salonu kosmetycznego z pewnością podniosą także atrakcyjne zdjęcia oraz zakładka, w której opublikowane zostaną certyfikaty i dyplomy potwierdzające kwalifikacje personelu.

Portal rezerwacji moment.pl

  1. Bądź aktywny w mediach społecznościowych

Facebook to sprawdzone narzędzie do pozyskiwania nowych klientów. Kampanię w social mediach możesz prowadzić samodzielnie lub zlecić jej przygotowanie specjalistom. Ważne, aby na profilu salonu kosmetycznego stale coś się działo. Minimum to dziesięć wpisów w miesiącu. Najlepiej, aby ich tematyka była związana z tym, co słychać w salonie. Mogą to być również informacje o nowych usługach oraz promocjach. Trzeba przy tym zaznaczyć, że martwy profil na Facebooku to prawdziwa antyreklama dla salonu, informująca klientów o tym, że firma jest zamknięta.

Dobrym pomysłem na przyciągnięcie nowych usługobiorców będzie zorganizowanie konkursu, w którym post będzie musiał zostać zalajkowany lub udostępniony przez fanów – dzięki temu o Twojej firmie dowiedzą się nie tylko osoby biorące udział w zabawie, ale także ich znajomi.

  1. Promuj się na portalach branżowych

Zamieść informacje o Twoim salonie tam, gdzie będą szukali jej Twoi klienci. Dobrym pomysłem może być stworzenie wizytówki w obrębie portalu moment.pl. To nowy serwis w sieci, gromadzący oferty firm z branży hair & beauty z całej Polski. Codziennie za jego pośrednictwem na zabiegi w salonach kosmetycznych umawiają się tysiące klientów. Ogromną zaletą portalu jest możliwość efektownej prezentacji salonu – zamieszczania zdjęcia, opisu, oferty oraz wskazówek dojazdu. Co ważne, za pomocą wirtualnej wizytówki na moment.pl, klienci mogą także dokonywać rezerwacji wizyt w wybranym gabinecie lub salonie.

Portal moment.p
Portal moment.pl | fot.: materiał partnera zewnętrznego

 

  1. Uruchom system rezerwacji on-line

Zadbaj o to, aby nie tracić klientów zainteresowanych Twoją ofertą. Uruchom system rezerwacji on-line, dzięki któremu będzie można w kilka chwil umówić się na wizytę. Rezerwacja zabiegów za pośrednictwem sieci staje się coraz popularniejsza wśród usługobiorców. Zajmuje zaledwie chwilę, a na wizytę można umówić się w dowolnym czasie i miejscu. To rozwiązanie wygodne nie tylko dla klientów, ale także dla właścicieli salonów. Nowoczesne systemy rezerwacji on-line są zsynchronizowane z elektronicznym kalendarzem wizyt, dzięki czemu o wiele łatwiej jest zorganizować pracę i utrzymać porządek w terminarzu. 

  1. Wykorzystaj potencjał mailingu i SMS-ów

Warto zbierać dane osób korzystających z usług gabinetu kosmetycznego. Dzięki bazie maili i SMS-ów można przesyłać klientom informacje dotyczące nowej oferty, promocji i rabatów. To doskonały sposób na utrzymanie dobrych relacji ze stałymi usługobiorcami. Dobrym pomysłem będzie także uruchomienie systemu przypominającego o rezerwacjach. Krótka wiadomość wysłana na dzień przed wizytą sprawi, że klient z pewnością nie zapomni o przyjściu na zabieg.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

Materiał partnera zewnętrznego