Aplikacje mobilne dla zdrowia i urody

0
474
kobieta wykonująca skłon do pozycji dziecka na jodze na macie
Istnieje również wiele programów, które pomagają zadbać o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Aplikacje mobilne służą już praktycznie do wszystkiego. Przez telefon monitorujemy wydatki, rozmawiamy z przyjaciółmi, robimy zakupy. Istnieje również wiele programów, które pomagają zadbać o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. Przedstawiamy kilka z nich, wartych zainteresowania:

Pij Wodę

Nawadnianie organizmu poprzez regularne picie wody jest bardzo ważne dla naszego organizmu. Woda pomaga oczyścić organizm, dostarcza organizmowi niezbędnych minerałów, redukuje stres i sprawia, że skóra staje się bardziej oczyszczona i nawilżona. Regularne picie H20 zapobiega infekcjom pęcherza i kamieniom nerkowym. Aplikacja Pij Wodę pozwala śledzić ilość wypitej wody i innych napojów, oblicza ile płynów potrzebujesz, wysyła przypomnienia pomagające tworzyć dobre nawyki.

Wodny kalkulator automatycznie oblicza odpowiednią ilość wody do wypicia na podstawie wagi, płci i aktywności fizycznej, biorąc pod uwagę również inne informacje np. o ciąży lub karmieniu piersią. Pij Wodę pozwala również uwzględnić klimat i pogodę, które wpływają na nawodnienie.Dodatkowo rozróżnia inne napoje i wprowadza do systemu odpowiedni poziom nawadniania organizmu dla herbaty, kawy, soków, mleka, piwa, wina, a nawet mocnych alkoholi.

Beautylish

Porady dotyczące makijażu. Kiedy nakładasz makijaż, który kosmetyk zastosować najpierw? Co nałożyć na podkład? Jak sprawić, by makijaż był bardziej przyjazny dla środowiska? Aplikacja Beautylish odpowiada na te pytania oraz pozwala odkryć najnowsze trendy kosmetyczne. Aby uzyskać inspirację, wybierać można spośród tysięcy recenzji makijażu, fryzur, paznokci, warkoczy, porad kosmetycznych i filmów instruktażowych na temat makijażu. Beautylish pozwala również na zakup produktów ulubionych marek bezpośrednio przez aplikację.

Codziennie ukazują się artykuły redakcyjne dotyczące piękna, w tym samouczki, a wątpliwości skonsultować można na specjalnych forach tematycznych. Aplikacja nie jest oficjalnie dostępna w Polsce, jednak można ją pobrać wykorzystując sieć VPN. Co to takiego? Wirtualna sieć prywatna, która pozwala na zmianę lokalizacji urządzenia mobilnego i tym samym legalne odblokowanie treści dostępnych w innych krajach.

Sleeptracker

Jedna z lepszych aplikacji, służących do monitorowania jakości snu. Możesz wybrać automatyczne rejestrowanie snu, wówczas nie musisz robić nic więcej, a system sam wygeneruje powiadomienie rano, gdy ocena jakości snu będzie dostępna oraz codzienny e-mail z podsumowaniem i spostrzeżeniami trenera. System zgłasza co noc następujące statystyki dotyczące snu:

  • REM sen, lekki sen, głęboki sen, czas przebudzenia
  • Dokładna godzina, o której zasnąłeś i obudziłeś się
  • Ile czasu zasypiałeś
  • Liczba razy ile obudziłeś się w nocy
  • Ciężki oddech
  • Wyższe tętno
  • Ocena jakości snu w skali 0-100
  • Wydajność snu (czas spędzony w łóżku vs. całkowity czas snu)

Aplikacja generuje szczegółowe wykresy dzienne snu na podstawie dokładnego i ciągłego monitorowania częstotliwości oddechów, tętna i ruchów w ciągu nocy. Proste wykresy snu wizualnie rozróżniają okresy, kiedy byłeś w fazie snu REM, snu lekkiego, snu głębokiego lub czuwania. Inteligentny trener zwany AI Sleep udziela łatwych do wdrożenia, osobistych porad dotyczących snu opartych na analizie indywidualnej. Opcjonalnie możesz też wybrać biały szum, który delikatnie zanika po zaśnięciu oraz ustawić alarm cyklu snu, który pomoże Ci obudzić się w optymalnym momencie dla Twojego organizmu.

Glo

Jedna z najlepiej ocenianych aplikacji do jogi, oferuje ponad 4000 zajęć dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Filmiki sortować można według pory dnia, stylu, poziomu i czasu trwania lekcji, istnieje również opcja stworzenia własnej sekwencji ulubionych ćwiczeń. Intuicyjna wyszukiwarka pomaga znaleźć odpowiedni rodzaj zajęć – niezależnie od tego, czy szukasz oddychania redukującego stres, uspokajającej medytacji, energetyzującej jogi, czy naprawdę męczącego treningu fuzji kardio. Wyniki zawęzić można również poprzez wybór rodzaju praktyki, potrzebnego poziomu koncentracji, nauczyciela lub części ciała, które będą ćwiczone w największym stopniu.


Materiał partnera zewnętrznego